söndag 19 september 2010

Frukost på sängen!!

Vilket underbart uppvaknande jag fick idag.....Uffe kom in med kaffe och fika på sängen <3....oj vad glad jag blev.....
Han skulle iväg och fixa med båten så den är fiskeklar nästa helg när han åker till Hornavan med grabbbgänget.....och ev, fara en sväng och doppa spöna i älven idag.....och eftersom jag inte orkade masa mig ur sängen och dricka kaffe med honom så kom han in med det till mig =)))

Idag är det val......jag har velat länge och inte kunnat bestämma mig......tycker att både blått och rött har många bra bitar som jag vill ha, men inga bra helhetslösningar......de blåas jobbpolitik och de rödas sjukförsäkringspolitik är de bitar som jag känner är viktigast för mig, så nu måste jag fundera ut vilket som blir rätt för mig......hm...tur att jag har hela dagen på mig =)

Tjingeling!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar