onsdag 23 juni 2010

Nu bli det stan!!!

Oops...inser att jag är uslast på att skriva inlägg!! Har haft en otroligt rörig vår.....men nu börjar saker och ting falla på plats....
Vi har bestämt oss för att sälja huset här i Bälinge och äntligen flytta till stan =) Visst är det trist att lämna, men var sak har sin tid!!
Det har varit så underbart för barnen att få växa upp här i byn.....friheten, och närheten till skog, berg och älv är oslagbar.....
Men nu har vi kommit till en ny fas i livet......barnen har träningar och de flesta av sina vänner i stan, och bussförbindelserna hit är helt värdelösa......
Jag har inte gjort annat än kört och hämtat barn hit och dit som en galning hela våren......men nu är det snart över!!!

Vi har inte sålt huset än, men har olika hantverkare som kommer och gör lite fiffing och piffing så det ska bli mer säljvänligt =)

Sen kommer den stora frågan....vars vill vi bo??? Det enda vi vet är vars vi inte vill bo......och det är många ställen det.......började nästan misströsta när jag kollar hemnets sidor och det inte finns något som jag vill ha =(

Visst har jag hittat fina ställen oxå, men då kostar de skjortan och det är jag inte beredd att lägga på boende i nuläget. Vi vill ju kunna unna oss att göra resor och annat kul oxå!!!

Men nu har det dykt upp något intressant i letandet, och vi ska in på privat visning av en hyres 5:a nästa vecka......oooo håll tummarna allihop att både vi och hyresvärden ska känna att "this is it"

CU Kramar

1 kommentar: