tisdag 30 april 2013

Det börjar kännas ganska rejält i både kropp och knopp allt hårt jobbande nu. Jag kommer hem sent från jobbet och går raka spåret i säng, vaknar på morgonen med värk i nacke och rygg. Tar både treo och Diklofenak.....väntar in lindringen, och åker till jobbet vid 11-12 snåret osv...osv.....
Men idag kommer jag att jobba hemifrån iaf, skönt....Då är man bättre på att ta micropauser, och tvättar för fullt samtidigt!!

Idag ska vi även skriva kontrakt på paradiset!!! :) Wiiihooooo.....
Efter en tung period med mycket ledsamheter känns det som att allt positivt plöttsligt händer på en och samma gång :)

Först med spök fönsteröppningen i stugan, sen vår resa till Cypern, där vi nu har fått bytt hotell till ett mycket lyxigare, bara sådär helt utanförvarning :)
Sen har vi helt plöttsligt blivit med hus igen!!! <3
Och så har Jeppe fått två jobb!!!

Man vill nästan nypa sig i armen för att se att man inte drömmer!!!
Jag är så otroligt glad och tacksam över allt positivt som händer!!
Men blir lite nojjig åt andra hållet oxå, att när det händer så mycket gott kanske det ligger nåt mindre kul och väntar i vassen nånstans :/

Hm.....nu tänker jag för mycket igen!! Inte undra på att jag är slut i knoppen!!
Skyller på att det är regnet som gör mig låg ;)
Nu blir det morgonprommis i hällregnet med doggarna!
Och så hoppas jag på att vi alla får en härlig Valborgsmässoafton!! Helst utan regn!!!
Jag kommer nog att grilla min korv på altanen under tak, och sedan ta en tidig kväll.....kul tjej, jag vet! Men jag måste orka jobba i morgon och resten av veckan.......sen ska jag tamejtusans bara viiiiila ;(

Glada Vappen på er allesammans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar