torsdag 24 september 2020

Hoppsan Kerstin

Nu har det blivit ett rejält hopp i skrivandet igen, men det började strula och jag kunde inte ta med några bilder....och hur kul är det att beskriva hur en byggnation går framåt utan bilder.....så jag surade ihop och slutade skriva. (Jag blir verkligen som en trotsig 3-åring när det tekniska strular). Nåja vi försöker igen om det går lättare. Stugan är ju färdigbyggd och vi är supernöjda.....det är verkligen vårt andningshål i en stressig vardag. Och alla årstider har något speciellt att erbjuda, men favoriten är givetvis vårvintern och våren.....när solen steker och vi kan ta skotern och åka på tur, fiska, grilla eller bara åka på sightseeing. Och barnen och barnbarnen älskar oxå att hänga på, vilket givetvis värmer mamma/mommohjärtat. Här kommer lite bilder på slutresultatet.
Hittade inga bilder från det att stugan är helt färdiginredd....tydligen har jag bara fotat utebilder däruppe....men man får ju en känsla av rumsplaneringen iaf. Nu blir det inget mer skrivande denna gången, ville bara få ett avslut på stugbyggeriet så man kan ta nya friska tag i allt annat. Har hunnit byta arbetsuppgifter på jobbet, renoverat hela nedervåningen på huset och mycket annat som jag kan surra om framöver. Over and out //Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar